Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får. Om du ikke finner svar på det du lurer på, kan du sende en mail til kundeservice@packline.no.

 

Teknisk hjelp:

Hva slags persondata samler Packline?

For Packline sin personvernerklæring, se her

Hvordan går jeg frem for å slette min persondata?

Send en mail til kundeservice@packline.no, så hjelper vi deg.

 

Retur og ordre:

Hvordan returnerer jeg varer min? 

Varer kjøpt i nettbutikken kan sendes til oss (returfrakt betales av kunde). Varene skal da være ubrukte. Legg ved et utfylt angrerettskjema (dette ligger som et vedlegg til din ordrebekreftelse) og send det til følgende adresse:

xxxxx

Vi vil da kreditere for varene vi mottar så snart pakken ankommer oss.

Når får jeg pengene tilbake etter returnert ordre?

Vi vil kreditere ordren så snart vi mottar returen i nettbutikken eller får beskjed fra butikk om innleverte varer. Pengene vil være på konto etter kreditering innen 2-5 virkedager.

Hvor finner jeg mitt ordrenummer?

Du finner ordrenummeret på ordrebekreftelsen du får tilsendt rett etter utført bestilling. Om du var innlogget på «Min konto» når bestillingen ble gjort vil du også kunne se ordrene dine der.

Hva gjør jeg om jeg ikke har mottatt en ordrebekreftelse?

Dobbeltsjekk alle filtre i din mailboks. Om du ikke finner noen bekreftelse der kan du sende en mail til kundeservice@packline.no så sender vi den på nytt.

Kan jeg returnere salgsvarer?

Du kan returnere alle varer innenfor 30 dager mot kvittering eller ordrebekreftelse. 

 

Frakt og levering:

Hvordan sporer jeg pakken min?

Så snart ordren din blir sendt fra oss, vil du motta en mail med sporingsnummer hvor du kan følge pakken din.

Hva gjør jeg når produktet mitt har blitt ødelagt under transport?

Dokumenter og meld skaden hos transportselskapet først. Ta deretter kontakt med kundeservice@packline.no så hjelper vi deg videre.

Kundeklubben:

Hvor kan jeg se om jeg er medlem av Packline sin kundeklubb?

 

Hvorfor mottar jeg ikke Packline sitt nyhetsbrev?

Det kan være du ikke er medlem av kundeklubben. Det kan også være du er medlem, men ikke har huket av for at du ønsker nyhetsbrev. Send ‘BARNASHUS’ til 2030 for å sjekke om du er registrert. Du vil da også få en link hvor du kan oppdatere din profil og huke av for at du ønsker tilsendt nyhetsbrev.

 

Jeg ønsker ikke å være medlem av kundeklubben lenger. Hvordan melder jeg meg ut?